Bilmek imorgon



Bilden har inget med inlägget att göra, men fyller ut lite. Tog den i lördags. Observera humlan.


Idag har jag städat hela dagen. Började runt klockan två och blev färdig klockan sex. Helt slut, men skönt att det inte var så jättevarmt. Bara badrummet tog en timme, skurade allt för hand. Hemskt att det kan bli så mycket damm på en vecka!

Tvättade kläder också. Kristoffer har extremt mycket kläder. På en vecka använder han tre gånger så mycket som mig, och då går jag inte runt i samma heller.

Imorgon ska jag upp tidigt och åka till pappa. Vi ska meka med bilen, både byta avgassystem och oljan. Besiktning snart, det kostar att ligga på topp!

Ska åka tidigt så vi har mycket tid på oss. Kristoffer börjar jobbet 8:45 så jag åker väl då någon gång jag också.

Nu ska jag snart lägga mig, är faktiskt trött fast klockan bara är elva. Ska sukta efter lite mer saker på Ikeas hemsida sedan blir det natten. Sov gott!

KOMMENTARER:
Av: Sandra

Larry gör fan samma sak! När han bodde hemma hos mig i 7 månader fick jag tvätta minst 1 gång i veckan för han använde verkligen massa mer än mig. Men han tränar ju typ varje dag och behöver massa träningskläder, och svettas som en gris överlag (en skum gen han och hans syster fått av deras far...) så han byter som fan. Det jag använder på en vecka använder han på två dagar.

2010-07-28 kl. 08:56:52
URL: http://rockgrodan.com



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback