Winterland part II


Mycket snö?

Nu är vi hemma från shoppingrundan! Eller mycket till shoppingrunda blev det ju inte då vi inte hittade någonting att shoppa. Skotime var överprissatt som vanligt, men jag hittade ingenting av värde heller.

Mat handlade vi i alla fall, ska äta lasagne till middag idag.


Ikväll blir det filmkväll med chips och dipp, det har jag inte ätit på evigheter.
Filmbiten är inte riktigt uttänkt än. The Number 23 är på tv ikväll, den är ju riktigt bra! Många är skeptiska till Jim Carrey i mer seriösa roller, men 23 är underbar fast jag är ett Ace Ventura-fan.


Apropå ingenting så märkte förut att jag börjar få långt hår, äntligen. Det var ju bara lite mer än ett år sedan jag klippte det till cirka två centimeter på vissa ställen!


Bildbevis ^^

KOMMENTARER:



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback