Trettondagen

Trött. Somnade klockan sex i morse efter att ha legat mörkrädd och paranoid över diverse saker i cirka fyra timmar. Sov till elva och har faktiskt klarat mig utan någon nap idag. Kanske kommer man till och med kunna sova i natt.

Klockan två fick vi besök av Kristoffers föräldrar. De hade med sig fika och bjöd även på pizza till middag. Eller kycklingsallad för min del, gott.

Tydligen har jag i alla fall två läsare här, så det kan vara värt att gnälla här ibland. Fredde tyckte jag kunde skriva brev till honom bara, eftersom han är den enda utan facebook. Vore nåt kanske. Eller gå tillbaka till att vara hardcore med dagbok i fysisk form. Människors privatliv ftw.

Pratade med pappa förut angående mormors begravning. Jag fick lägga lite synpunkter på val av blommor och dödsannons. Han och Greger skulle till begravningsbyrån imorgon, jag fick följa med om jag ville men det blir nog inte.
Sa till fadern att han fick säga till om han ville ha sällskap eller hjälp med någonting, men om bror följer med imorgon så går det nog bra.

-27,8 grader ute.
Att bo i Härnösand är allmänt drygt när det är såhär kallt. Långt till allting. Eller så långt till Sundsvall är det väl egentligen inte, 4 mil drygt. Men som sagt, drygt, i denna kyla.

Det blir eventuellt en tripp till Birsta i alla fall på fredag. Bayonetta kommer ut och Kristoffer är såklart sugen. Han har dessutom presentkort på MediaMarkt så det är väl rimligt att inhandla spelet där.

Måste även skaffa en bänk/bord/byrå/whatever till hallen så vi kan stänga in alla sladdar för monstret med de vassa tänderna. Dante är alltid på bettet så att säga.

Imorgon blir det nog en ny tripp till banken. De ska ha öppet till kl18 imorgon så det är väl bäst att vara där direkt på morgonen. Sist stängde de kl13 fast det stod kl15 på hemsidan.


Well. God natt.

Jag är tyst som en igelkott. Kott-i-kott-kott.
- Peter Rangmar, Flottans Flinka Filurer.




KOMMENTARER:
Av: Malin

fredde skaffa facebook!!

2010-01-07 kl. 19:30:56



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback