Sollefteå here we come!


Dit ska vi ^^

Nu ska vi strax åka till Sollefteå! Ska vara där till söndag, kommer att bli trevligt.
Man måste försöka hälsa på sina föräldrar när man flyttat hemifrån. Dock är vi duktigare på att åka till Kristoffers föräldrar än till min pappa.

Får som sagt se hur det blir med min dator. Förhoppningsvis funkar det med Windows 7, om inte så blir det dåligt med bloggande.

Det snöar idag också, men inte lika mycket som igår. Det är varning för storm överallt, men så väldigt tycker jag inte att det är. Inte här i alla fall.
Men som alltid tar man det lugnt på vägen.


Nu ska jag slänga i mig min frukost så vi kommer iväg någon gång!

KOMMENTARER:
Av: Sandra

Ja haha.. 90-talet i ett enda inlägg serru :D

2010-01-28 kl. 12:37:38
URL: http://rockgrodan.com



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback