Produktiv Dag

Ska det bli.

God morgon alla söta!

Jag vaknade innan klockan ett idag, helt fantastiskt. Klockan ringde halv elva och jag lyckades masa mig ur sängen. Nu är jag nyduschad, påklädd, har en laddning tvätt i maskinen och ska snart ut på dagens första promenad!

Blir nog en promenad till Ica idag, måste inhandla lite smått och gott. Senare idag ska vi städa, och jag måste färga håret! Tur att man klev upp tidigt, känns som att det är mer än vanligt på agendan.


Imorgon börjar skolan igen (efter två lediga dagar, inget jullov här inte) med en ny kurs. Hoppas jag har fått rätt schema, tycker att det är väldigt dåligt med information ibland.

Jag har förresten en potentiell köpare av mina gamla kursböcker. Måste ställa i ordning en lista av vad jag har och maila i eftermiddag. Tyvärr är jag inte klar med alla, men teorin till första momentet kan säljas bort!


Nu blir det en vinterpromenad i sex minusgrader och sol! Sedan ska jag låta musiken förgylla min dag.



Kan det bli bättre? Någon Hello Kitty-högtalare har inte min iPod, tyvärr.
Källa


Ha en härlig dag!



KOMMENTARER:
Av: Sandra

Skoldagen var rätt trevlig, sen fastnade jag i huvudbyggnaden vid olika studentföreningar som stod och sålde biljetter till sittningar å diverse skit. När jag tjötat färdigt där hoppade jag på en buss och krånglade mig till stan för att gå på systemet, men de hade utförsäljning för de skulle stänga ner där å öppna i ny lokal typ 500 m bort, imorgon så det var helt jävla utplockat. Blev sur och fick vänta 25 min på nästa buss till ett ställe utanför centrum, drygt 5 km bort och handla där, i ett stort köpcentrum typ. Sen krångla till stan, byta där och sen ut till campus igen. Kom juuust innanför dörren. Åkt på 4 olika bussar för en påse öl, vafan! >.<



Det där med ledvärken bekymrar mig en del, för vi har reumatism och fibromyalgi släkten så jag tog prover hos en läkare för en vecka sen. Måste se så jag inte ärvt skiten... Ledvärken är verkligen inget roligt. Håller mig vaken om nätterna väldigt ofta. Har haft snoront i ena knät sen i går t.ex, det kommer och går. Antingen armarna eller benen. Kände hur smärtan brände och ilade varje gång jag sprang mellan bussjävlarna.. Usch..



Nu ska jag bara avnjuta min soppa och slappna av en stund.

2010-01-19 kl. 15:09:39
URL: http://rockgrodan.com
Av: elinn

inga problem :)

haft en bra dag?

2010-01-19 kl. 15:26:07
URL: http://elinnjl.blogg.se/
Av: M

Vad kuL! Har du några planer för kvällen då?:D

2010-01-19 kl. 17:59:53
URL: http://conler.blogg.se/
Av: Placebohoe

Söt :) kram

2010-01-19 kl. 20:41:07
URL: http://placebohoe.blogg.se/



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback