Maintenance

Ny design på gång, kommentera gärna! Kritik, åsikter, allt.




Jag ramlar då och då in på Katsching, och suktar efter en Samsung Jet. Var en riktig "mobilnörd" när jag var yngre, bytte så ofta jag kunde, men nu för tiden är jag bättre på att ha telefonerna tilld de går sönder.
Ibland blir jag dock sugen på nytt.

Synd bara att alla teknikprylar är så dyra. Den där telefonen kostar ju nästan lika mycket som en mini-pc, som jag också varit sugen på länge.
Frågan är om det är värt pengarna?


Dagens Vampire Diaries var riktigt bra, men såklart en cliffhanger som vanligt. Tycker dock fortfarande att det är konstigt att se Jasmine Guy är med, jag har bara sett henne i Dead Like Me innan.

Jag har även ett nytt Grey's Anatomy att se. Drama ftw.


Kul att se att antalet besökare håller i sig, även om det har sjunkit en del så är det ändå fler än det brukar vara.
Jag vill ha fler som följer mig på bloglovi'n, tryck på dödskallen här bredvid om du gillar min blogg <---


Nu blir det middag! Man glömmer lätt bort tiden när man sitter och degar här. Man får inte ge sig förrän allt är som det ska ♥

KOMMENTARER:
Av: Kristoffer

Jättefint, gumman!

2010-01-22 kl. 19:34:08
Av: sofie

cool header =)

2010-01-22 kl. 19:51:14
URL: http://sofieoja.blogg.se/



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback