It works!


Nu verkar allting funka. Fick strama ett tag med Daemon Tools, men fick till det till slut.
Är ändå sugen på en ny laptop. Helt en där samtliga tangenter fungerar och inte bara hälften...

Kanske en iPad? Vem vet.

Är för övrigt grymt sugen på en ny telefon. Pillade på Mimmis Samsung Jet förut, är småsugen på den. Frågan är vad egentligen skillnad är mellan den och Omnia. Förutom prisskillnaden på tvåtusen kronor.


Imorgon får jag förhoppningsvis mina pengar från CSN! Måste köpa skor pronto, mina är spruckna och har en millimeter tjock sula.

Jag fick förresten mail från min LLU:are (läraren jag ska göra praktik hos) förut. Hon verkar trevlig. Klassen jag ska ha är en 1a på 25 elever. De går 8:15-13:00, verkar lättsamt.
Kul med lite yngre barn, jag har bara haft 9-åringar hittills.


Nu blir det sängen. Måste upp tidigt och skotta. Eller i alla fall Kristoffer :P
Nackdelen med att ha hus med tillhörande gård. Hemma räcker det att skotta pakeringsplatsen, här är det en hel gård.

Good Night.

KOMMENTARER:



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback