Friday Night Bites


Fick precis resultaten från tentan jag skrev den 18 december, klarade den!


Började dagen med en promenad till Ica. Mina skor gick sönder halvvägs, sulan lossnade. Trodde att de skulle hålla en vinter till, snopet. Får se om superlim hjälper, känns onödigt att köpa nya nu när vintern snart är över.

På väg ut från Ica gick vi förbi fiket, som till Kristoffers förskräckelse hade börjat med semlor! Semlor är hans favorit bland bakverk, men det blev ingen den här gången.
Själv tycker jag semlor är vidrigt. Mandelmassa och grädde, no thanks.


Semlor ser godare ut än vad de är, tyvärr.

Jag hittade en baddräkt igår, beställde från Ellos. Baddräkt med kjol, uppdaterad version av sådana man hade när man var liten. Kristoffer ville att jag skulle köpa en som bestod av endast trådar i stort sett. Svårt att bada och simma i minimala kläder kanske, mer till för att fläka ut sig på stranden. Och det är ju inte min cup of tea, direkt.
K fick tag i badbyxor också, förhoppningsvis får vi hem allting nästa vecka!


Kreationen längst till vänster ska bli min. Ks badshorts till höger och
Vika-ut-sig-dräkten i mitten. Snygg kanske, om man har kroppen för det.
Men antagligen inte bekväm.


Såg en rolig bild på Aftonbladet idag. En kvinna som gått ner i vikt efter att ha ätit Nutrilett. Före och Efter bild;



Finn fem fel! Enda skillnaden jag ser är att hon är färggladare på Efter-bilden. Om det ens är samma tjej? Soldusch, månne. Eller har photoshoppen dragit upp kontrasten till max.
Inte för att hon såg ut att behöva gå ner i vikt till att börja med...

Nej, solbränd vill man ju inte bli. I'm a whiter shade of pale.


Nu ska det bli lite plugg innan middagen. Tenta kl9 imorgon bitti. Går förhoppningsvis bra.

Ha en trevlig fredagskväll!

KOMMENTARER:
Av: JennyAnoschkin | Drömvikten

Tycker till och med att hon ser lite fylligare ut på efte bilden, haha! xd

2012-02-20 kl. 18:40:11
URL: http://anoschkin.se



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback