Bloody Thursday

God morgon!

Som vanligt klev man upp alldeles för tidigt. Klev upp sju och var klar tjugo över. Ska åka till Stöde klockan nio, så det är väl bra att hinna vakna till innan man ska sätta sig bakom ratten.

Har ännu värre värk i nacken/ryggen idag också. Bränner så jag blir alldeles illamående. Trodde det hade gått över när jag vaknade imorse, men det kom tillbaka så fort jag klev ur sängen.


Blev glatt överraskad nyss när jag såg att Vampire Diaries börjar igen imorgon! Vansinnig cliffhanger på det sist, så ska bli kul att se hur det går.


Ian Somerhalders (Damon) bästa roll var väl egentligen som Hamilton
i Young Americans. Underbar 90-talsserie. Tyvärr var det nog bara jag
och Fredde i hela världen som kollade, blev endast 8 avsnitt.



Mormors begravning idag som sagt, så förvänta er inga uppdateringar förrän ikväll.

Nu måste jag slänga i mig frukosten så vi kan åka någon gång!


KISS Sonic Boom - Stand



KOMMENTARER:
Av: Patricia Rodriguez

Oh ...¨alskar The vampire diaries!!!:P

2010-01-21 kl. 12:47:07
Av: Lina K

Såg också att det börjar på nytt ikväll! Huuur bra som helst! =D

2010-01-21 kl. 13:29:49
URL: http://eimk.blogg.se/



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback