Blåsväder


"Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder"

Så sant. Men ibland är vädret inget roligt. Är hemma efter en timmes promenad, bara -4 men snöstorm. Dagar man undrar varför man flyttade längre norrut.

Sådär lagom sliten. Trött, hungrig, osminkad, oredigerad, snöig och ser ut som jag ska råna en bank. Enjoy!


Alet goes uteliggare.
Lazy eye har jag också.


Nu sitter jag i alla fall inne i värmen med frukost (klockan fyra på eftermiddagen) och te som långsamt tinar upp mig.

The Offspring ljuder ur högtalarna, är fortfarande helt förälskad i deras senaste album "Rise and Fall, Rage and Grace"




Tänkte ta igen lite tv-serier nu. Kristoffer spelar Modern Warfare 2 så jag är ensam med mina egna obsessande intressen i några timmar ♥ 
Har två avsnitt av Ugly Betty och ett Greys Anatomy på lager, sedan får vi se om det blir städning efter det.





KOMMENTARER:



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback