Angel of Death


När jag uppdaterade bloggen förut så råkade jag göra fel i kodmallen så designen blev helt fucked up. Blev bara värre och värre och till sist syntes inte bloggen alls!

Fick hjärtklappning i någon sekund, men till slut fick jag till det. Tog ett tag att lägga in allting igen.


Har dödsont i nacken idag, jättebesvärligt. Kan knappt vrida huvudet och det bränner och kraschar i axlar och nacke. Har tagit två värktabletter och smort in med Voltaren-salva, men det har inte hjälpt det minsta. 

För mycket sittande vid datorn kanske ni säger. Men det har hållit i sig i flera dagar nu, fast jag inte suttit still längre stunder.


Jag och Kristoffer har precis sett Wallander - Dödsängeln som kom ut idag. Som vanligt lätt att räkna ut vem som låg bakom händelserna.
Rätt bra, men "Läckan" har nog varit bäst hittills. Tre skådespelare från Camilla Läckberg filmer var med också, det var lite underligt.


ger Wallander 3½ cupcake av 5 möjliga.




KOMMENTARER:



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback