Bloody Schlager

Slö och mysig lördag. Sitter i soffan med mina älsklingar; laptopen, iPoden, mobiltelefonen och Dante ^^

 

Min andra älskling Kristoffer spelar Modern Warfare och skriker fula ord, tur att man kan höja volymen på musiken.

 

Upptäckte nyss att mobilsmycket som följde med mobitelefonen innehåller en undangömd stylus/"pekpenna". Misstänkte att det var något sådant. Måste träna på qwerty-tangentbordet. Trots att jag inte har de största fingrarna i världen så lyckas jag trycka på allt förutom det jag vill träffa.

 

 

Började dagen med att se det andra avsnittet av  Spartacus - Blood and Sand. Det tar sig, var lite skeptisk efter det första avsnittet men detta var riktigt bra. Male full frontal nudity är väl dock något man kan leva utan, även Lucy Lawless naken. Xena kommer aldrig att vara detsamma nu.

 

 

Ikväll börjar Melodifestivalen. Jag är inget fan av schlager, men ska såklart se för Kristoffers skull. Får se om det är något av värde. Pain of Salvation verkar vara årets hårdrocksband i festivalen, kan bli intressant.

 

Weird att Dolph Lundgren är en av programledarna bara.

 

Artisterna i Deltävling 1:

 


KOMMENTARER:
Av: Sandra

Pain of Salvation är också ett band som var sådär bra förr. Men inte längre, tycker jag. Deras låt som ska spelas ikväll låtar inget vidare heller för den delen. Ska bli intressantare när Crucified Barbara ska tävla!

2010-02-06 kl. 18:07:48
URL: http://rockgrodan.com



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback