Birsta 2010.02.21

Nu kommer random uppdateringar igen. Jag har haft VFU i en vecka och inte orkat uppdatera här någonting. Efter tjat från diverse håll måste jag ändå ta mig i kragen och skriva lite. Blir flera inlägg då det som hänt infaller under olika kategorier.

Börjar med vad som hände för en vecka sedan. Söndag 21/2 skulle Léons 3-årsdag firas, och vi åkte tidigt för att hinna shoppa i Birsta innan kalaset.

Jag hade länge varit i akut behov av skor, och då Härnösand inte har det bästa shoppingutbudet så var Birsta City värt ett försök.

Efter tio minuter inne i köpcentrat hittade jag ett par som både var snygga och satt perfekt. Slog till direkt ich hade sedan två timmar över för att fika, awesome!


450kr på Eurosko


Efter skoköpet gick vi på Din Sko bara för att browsa. De hade självklart min gamla modell, blev nästan lite sugen. Men ett par räcker för en dag. Fick dem dessutom av min snälla far!
Förhoppningsvis slipper jag köpa nya på minst ett år nu.


Vi skulle hämta Fredde tjugo minuter innan kalaset, så vi hade cirka två timmar att slå ihjäl. Kristoffer såg en smaskig skylt utanför IKEA att de hade semla och kaffe för 15kr, så det var ett måste.
Jag tog dock cheesecake med blåbär istället, är inget större fan av semla.


43kr för detta, som hittat.


Nu kommer bilder från 3-årskalaset! Tog inte lika många bilder som jag brukar, men lite smakprov ska läggas upp. Enjoy!

KOMMENTARER:



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback