Kristoffer 22 år

 

 

Födelsedagar är speciella. Vi träffades på min 16-årsdag, den fjärde juni 2005. Den första födelsedag vi firade tillsammans var din 17-årsdag samma år, två dagar senare hade vi också varit tillsammans i sex månader.

 

Jag skulle vilja fira varje dag vi har tillsammans. Det är fem och ett halvt år sedan vi träffades och jag är lika kär i dig nu som jag var då. "Kär" kanske inte är helt rätt ord, min kärlek till dig fortsätter att växa varje dag - starkare och starkare. Varje morgon när jag vaknar vid din sida, varje gång du tar min hand och varje tråkiga stund vi sitter och gör ingenting. Varje dag med dig är en dag jag är lycklig.

 

Du är en så snäll, rolig, generös, ambitiös, fantastisk, underbar och vacker person och jag älskar dig mest av allt på denna jord. Du är den jag kan skratta med och gråta med, den jag kan öppna mig för och den som ser mig för den jag är.

 

 

Du är min bästa vän.


KOMMENTARER:
Av: Elsa

Vad fint skrivet !

2010-12-02 kl. 14:42:17
Av: Mimmi

Grattis storebror!

5 och ett halvt år, gud vad tiden går fort! Jag minns tom när vi skulle hämta upp Kristoffer i Sundsvall första gången och jag satt och glodde ut genom fönster rutan.



Väldigt fint skrivet :)

2010-12-03 kl. 10:16:49
URL: http://MimmiElisabeth.bloggplatsen.se



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback