Alice in black and white












Igår kväll tog jag lite nya kort på Alice. Hon syns tyvärr väldigt lite i bloggen, varför vet jag inte då jag har hur mycket bilder som helst på henne.

Som ni kanske vet så hade jag två gerbiler till innan, som dog för några månader sedan. Kristoffer frågade för ett tag sedan om jag skulle vilja ha fler när buren står tom, men jag vet inte. En gerbil lever i 2-4 år, Alice är 3½. Hon är till synes pigg, men antagligen lär hon inte leva så mycket längre till.

Gerbiler är mysiga djur, jag vet inte om jag vill ha fler eller inte. Tycker det är fullt upp med en attention whore till katt.

Dante vill ha uppmärksamhet 24/7. Gör jag någonting annat så är han där och puffar och jamar i högan sky. När de här bilderna togs klämde han sig in framför kameran, knuffade på mig och bet mig i fötterna. När jag sa till honom så spelade han död istället;



KOMMENTARER:
Av: Sandra

Haha så söt! Men synd att de dör tidigt :(

2010-12-02 kl. 16:14:42
URL: http://rockgrodan.com
Av: Neha

Söta bilder:D

2010-12-02 kl. 21:39:04
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback