svarta rosor, sushi och uppfällda broar

Som jag skrev i förra inlägget fick Kristoffer sitt PS3 idag. Han fick även ett spel och en T-shirt på posten, snacka om paketbomb. Han beställer mer grejer än vad jag brukar göra.

Här är tröjan i alla fall. Skitsnygg, kan vara det finaste omslaget ever;




FYI så är den är inte från KappAhl, hängde den bara på en sådan galge.



Förutom att hämta ut en massa post så storhandlade vi på Lidl. Slog även till och köpte med oss sushi hem, något jag tjatat om i evigheter! K menar att han inte gillar det, men det går bra att äta det tillsammans med arbetskamraterna istället för mig... Gott var det i alla fall! Wirströms Café & Sushi i Härnösand, kan jag varmt rekommendera!


 

 

Till sist, för att tjäna några tantpoäng; När vi åkte hem igen fällde de upp bron på Storgatan! Det har aldrig hänt förut, och en bautabåt med mast högt uppe i skyarna skulle pressa sig igenom. Jag tog även bilder när de hissade upp Skeppsbron för ett tag sedan. I'm a freak.


 

 

Ta kort och köra bil samtidigt, det är väl helt normalt? Som ni ser så har jag pappas Mercedes fortfarande. Imorgon byter jag dock tillbaka till min skrutt. 3600kr kostade kalaset innan den gick igenom besiktningen, "det kostar att ligga på topp" som pappa brukar säga.


KOMMENTARER:
Av: Fredde

Snygg tröja, jag som är 100 tals år gammal har albumet i fråga på vinyl.

2010-08-27 kl. 22:38:01
Av: Anonym

en genomsnittlig sushi innehåller mer bakterier än en toaring.. dont trust uncooked food, unless its surströmming

2010-08-27 kl. 22:46:00
Av: Greger B

fk jag skrev inlägget ovan. Syster vän av ordning accepterar bara namngivna posts

2010-08-27 kl. 22:49:53
Av: Sandra

Thin Lizzy! <3 Jag önskar att jag kunde lära mig att äta sushi. Fixar verkligen inte rå fisk och det där... Har provat att smaka sushi på flera ställen, men jag börjar må illa direkt. Mö.

2010-08-28 kl. 11:44:52
URL: http://rockgrodan.com
Av: Sandra

Just därför att folk rynkar på näsan när jag säger att jag hatar sushi. Detsamma med skaldjur. Jag kan absolut inte äta det. Kräftor, räkor, krabba, hummer you name it. Går inte. Jag må ha varit på en kräftskiva förra helgen, men då gick jag iväg när kräftorna kom fram. Höll på att spy :p

2010-08-28 kl. 12:40:21
URL: http://rockgrodan.com



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback