Spännande!




För en stund sedan ramlade denna avi ner i brevinkastet. Ingen avsändare, spännande!

Det skulle kunna vara ett par skor jag beställde på have2have för över två månader sedan. Jag trodde dock inte att den beställningen gick igenom; jag fick inget mail om orderbekräftelse, inga pengar har dragits osv.

Fast, egentligen är avin inte till mig. S. Bergenheim, det är inte jag. Bergenhem heter jag, utan i. Detta är den vanligaste felstavningen på mitt efternamn, ofta med förklaringen, "Jamen, det heter ju Trondheim!" Jaha? Vad har det med mitt namn att göra?. freaks.

KOMMENTARER:
Av: Mia

Det är alltid lika kul att ställa sig på vågen och märka att man gått ner lite! :) Då får man lite boost! :)

Håller med dig där, både kul och hemskt att se bilder från förr och det känns otroligt nyttigt med. man märker hur mycket man förändras och växer :)



Haha, känner igen mig där. Anledningen till varför jag gick upp så mycket var just på grund av min pojkvän ^^ Jag blev otroligt lat och åt verkligen mycket mat när vi flyttade ihop^^ Märkte typ inget (mer än att kläderna blev lite trånga och att jag behövde köpa lite större stolekar) eller störde mig inte på det förens min mamma sa till mig att jag blivit väldigt tjock och att jag för mitt eget bästa skulle gå ner i vikt, vilket jag gjorde :P Det var först då hon sa det till mig jag verkligen såg hur mycket jag hade lagt på mig ^^

2010-08-11 kl. 13:57:48
URL: http://liquidspearwaltz.blogg.se/



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback