Roxette i Sundsvall

Ljuva 90-tal...


Ikväll spelar Roxette på Arenan i Sundsvall. Jag sa tidigt att jag inte ville gå, men självklart börjar jag ångra mig nu. The Baseballs är förband dessutom.

"Alla andra" ska gå och tjatar om det hit och dit, klart man blir avis ^^

Efter både KISS i Stockholm och sedan Gatufesten så kändes det "onödigt" med mer event, men det är ju egentligen en jättefjantig anledning.

Man är ju inget riktigt fan dock, jag gillar bara Joyride och The Look. Har däremot sett både Gyllene Tider och Per Gessle solo. Nostalgi.

Joyride



The Look


KOMMENTARER:
Av: Sandra

The Baseballs hade jag verkligen inte tackat nej till att se igen!! :O

2010-08-08 kl. 23:22:44
URL: http://rockgrodan.com



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback