Bullkalas



Birgitta, Marta, Elsa & Bengt





Idag har v haft besök av Kristoffers familj. Birgitta och Bengt från Örebro var hem till oss för första gången, trevligt!

Jag bakade en kladdkaka igår och de hade med sig hembakta bullar. Kom ihåg den laktosfria grädden till och med, majoriteten av K:s familj är laktosintoleranta.


Imorgon får jag tillbaka bilen! Pappa hade fixat den idag, så imorgon ska vi kastbyta fordon igen. Synd att jag tankade upp hans bil bara, och sedan kört fem mil. Här slänger man pengar omkring sig.

KOMMENTARER:
Av: Sandra

Jo vår relation är relativt okej. Har för visso aldrig direkt kunnat prata med dom om vad som helst. Det har bara inte funkat. Då har jag hellre pratat med min pojkvän, syster eller någon vän.

Jag hälsar på dem varje, varannan vecka och stannar oftast 2-3 dagar. Jag bryr mig och tar mig tid att hälsa på. Ändå liksom... ska de hålla på såhär. Fattar verkligen inte.

Snart fyller jag år med (17:e). Inte för att jag bryr mig så mycket, är ju rätt gammal nu och är mest intresserad av att ha mat för dagen än presenter, men jag funderar på om de kommer säga något, kolla om jag önskar mig något. Funderar på att i så fall svara: JA, att ni kunde bli normalare och sluta vara så förbannade, sura och elaka av er och börja inse att jag är som jag är och tänker inte ändra på mig.

2010-08-01 kl. 21:10:58
URL: http://rockgrodan.com
Av: Sandra

Trevligt med bullkalas förresten. De flesta i Larrys familj inklusive han själv är laktosintoleranta och har snormycket problem med magen!

2010-08-01 kl. 21:11:43
URL: http://rockgrodan.com
Av: Sandra

Det återstår att se hur stämningen är imorgon. Jag har iaf slutat hyperventilera och gråta som en lipsill.. är mest trött i ögonen nu och skulle verkligen behöva sova. Borde försöka med det typ nu.

2010-08-01 kl. 21:18:43
URL: http://rockgrodan.com



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback