Summer Time

Idag är det riktigt sommarväder ute!

Vi gick en sväng i solen och hälsade på Kristoffers farmor. Det var bra med henne, hon bjöd på kaffe och hembakta bullar!


Ikväll ska vi åka hem till Härnösand igen. Jag har inte haft min egen dator med mig till Sollefteå, så bloggen har fått lida JPEG-vice. Har tagit en massa bilder som jag inte kan visa upp.  Ska uppdatera bättre ikväll när jag har resurser.

Är grymt sugen på en ny dator just nu. Suktar på Apples hemsida, börjar luta mer och mer åt en Mac. När jag har råd det vill säga, men man kan ju alltid drömma.


Idag blir det bakad potatis och skagenröra till middag, mums! Efter maten bär det av hemåt igen, skönt att det är ledigt imorgon också ♥

KOMMENTARER:



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback