Sick and Tired


Repris från gårdagen, med New Adventures of Old Christine istället för Private Practice.

 

 

Vaknade dunderförkyld imorse! Ont i huvudet, halsen, öronen och täppt i näsan.

Snälla Kristoffer ska som tur är köpa med sig halstabletter och nässpray ikväll, annars lär jag inte överleva natten.

 

Masade mig ur sängen och duschade, tvättade håret samt tog på mig nytvättade kläder. Lätt trick för att känna sig friskare, även om det är dödsjobbigt att duscha när man är förkyld och inte kan andas.

 

Nytvättade kläder är däremot ingen större hit. Befinner mig för tillfället i en väldoftande helkroppskorsett som vanligtvis är en klänning.



Nu ska jag göra en repris på gårdagens frukost + tv-serier!
Idag blir det Ugly Betty och New Adventures of Old Christine. Cliffhanger på förra veckans Betty, så det var tur att jag sparade det till igår ^^


Ha en trevlig dag, alla söta ♥

KOMMENTARER:



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback