Sheryl Crow i Cougar Town

 

 

Det här skulle jag egentligen ha skrivit om när hon var med första gången, men glömde helt bort det!

 

Snygga sångerskan Sheryl Crow har för tillfället en gästroll i tv-serien Cougartown, där som Greysons skönsjungande flickvän.

 

 

 

 

 

Då min käre bror är stort Sheryl-fan har jag lyssnat mycket på henne genom åren, men nu var det längesedan hon gjorde någonting nytt.

 

"Riktiga" fans hatar väl mig nu, men jag älskar låten Picture som hon gör duett med Kid Rock. Annars är låtarna If it makes you happy och Soak up the Sun favoriterna.

 

 

 

Picture. YouTube censurerar ordet "cocaine". Dåligt.

 

If it makes you happy.

 

Soak up the Sun.


KOMMENTARER:



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback