Hair, be gone!


Vaddå hår i avloppet?


Har klippt håret lite idag!

Jag har alltid haft tjockt hår á la Ronja Rövardotter, och nu har jag inte klippt mig på år! Då var däremot håret 2 centimeter på de flesta ställen, så det har behövt lite tid att växa ut igen.

Fick ett ryck och tunnade ur det lite + klippte topparna cirka 2-3 centimeter.
Håret som samlades i handfatet såg jättemycket ut, men ni ser ju hur mycket det är kvar på skallen trots psycho-klippningen!


Är ensam hemma idag, första dagen på påsklovet. Kristoffer jobbar till halv åtta ikväll. Halvtrist att vara själv nu när man inte är "van", samtidigt är det kul att ha tid för sig själv och sin obsessing.

Impulsiva saker händer dock ofta när jag blir uttråkad, bildbevis ovan.

KOMMENTARER:
Av: Sandra

Jösses. Jag har slutat klippa mig själv xD Blir aldrig som jag tänkt.

2010-04-06 kl. 20:44:03
URL: http://rockgrodan.com



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback