Cold Grapes

 

God morgon!

 

Vaknade imorse och insåg att värmen är avstängd. Kallt inne och inget varmvatten. Den ska vara av till kl.21 ikväll tydligen. Jag som skulle färga hår idag, hur gör vi då Fredde?

 

Senare idag kommer som sagt min bror hit. Kristoffer jobbar till kl.21 så det är kul med lite sällskap!

 

Nu ska jag smaska på lite vindruvor jag köpte igår. Får se hur länge de räcker...

 

Ha en bra dag, alla söta ♥

 

 

Gårdagens statistik. Har sjunkit drastiskt

tills idag, men det är tidigt än.


KOMMENTARER:
Av: Anonym

Dom ser goda ut. Tråkigt med varmvatten och värme. Det är först när man är utan som man ser vad mycket vatten man egentligen använder på en dag. Hälsa Fredde.

2010-04-21 kl. 11:26:08
Av: Johanna

Vindruvor är mycket gott :)

2010-04-21 kl. 15:43:47
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Av: Malin

nää nu vart jag sugen på vindruvor! (:

2010-04-21 kl. 20:57:23
URL: http://mbergling.blogg.se/



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback