Alet loves Jisan75

Idag har jag haft trevligt besök av min käre bror!

Kristoffer jobbade 12:30-21:15 idag, så Fredde passade på att komma på besök. Han kom vid halv två och stannade tills jag skulle hämta karln på jobbet.

Lättsamt när man kan prata nonstop i nästan åtta timmar utan att ledsna på varandra ♥


Vi fikade, lyssnade på musik och Fredde fick de -host- gråa hårstråna färgade.


Färgning in progress. Jisan75 tror på
att vara anonym on ze internetz.

Tyvärr var vi utan varmvatten idag, så det var mindre kul för honom när vi sköljde ur hårfärgen! Fick ta pauser emellanåt.

Grannarna måste ha trott att jag hade någon tortyrkammare på gång;
Då kör vi igen då! - AAAAAHHRGHH!


Fint blev det i alla fall.


Imorgon går jag i skolan. Föreläsning "Teoretiska Perspektiv" 10:15-12:00.

Nu ska jag tjata lite om True Blood och sedan blir det sängen! Gnatt.

KOMMENTARER:
Av: Fredde

Ja då var man underbart metall svart i håret igen då, tack Alet.

2010-04-21 kl. 23:36:58



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback