2010-04-07

Polarkaka ♥ Mitt kök har skumt ljus också.

 

 

Jag är för trist för en rubrik idag, saknar helt inspiration.

 

Kristoffer lämnade mig sovandes i sängen imorse när han åkte till jobbet. Jag kvicknade till någon gång runt elva, skönt att sova ut ibland.

 

Har hittills ätit frukost och kollar på Private Practice och Ugly Betty, cliffhanger i båda - spännande.

 

K jobbar till halv sex idag. Vet inte vad jag ska hitta på resten av denna onsdag. Borde försöka få till några nya kort som jag kan leka med.

 

Ska i alla fall börja med att fixa kråkboet jag har på huvudet! Sara á la Hollywoodfru - är hemma och fixar utseendet när karln arbetar. Tycker det är svårt att fixa till sig när man bara är hemma, extremt trist.

Får se hur det går.


KOMMENTARER:



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback