Nighty Night!


Såhär trött är Dante ♥, och jag känner mig inget piggare heller!



Om jag somnar före tre inatt är jag nöjd :/ Imorgon måste jag upp före tio och boka biljetter.
Fick pengar av the Senior Adviser aka pappa för honom och bröderna. Bra eftersom jag inte kan lägga ut så mycket just nu.
Att leva på studentlön är knapert brukar man säga. Speciellt för mig då som inte ens har det.

Måste ändå lägga ut för babe men förhoppningsvis får han pengar i födelsedagspresent! Jobbigt att vara helt pank, jag brukar ändå ha en ganska fet plånbok. Ser verkligen fram emot att få studiebidrag nästa termin!


Nu hoppas vi på fem biljetter imorgon! Och paket! En vecka utan paket är too much.

Puss natt.


KOMMENTARER:



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback