Got the tickets!







KOMMENTARER:
Av: Senior Adviser

Kära bloggexpert!

Förslagsvis använder du all "ledig tid" nu när du är "spelänka" till att förbereda nästa tenta!

Bloggen är kul att läsa. Tack för igår förresten!

Fredde och jag var tvungna att att ta en hamburgare på Max på hemvägen för att balansera upp blodsockerhalten med lite salt efter allt gott fikabröd. Har hälsat på mormor idag. Hon satt uppe

och jag hade med mig prinsessbakelse som vi fick. Hon svarar på tilltal men säger inget själv men jag berättade om ditt fina kalas och då log hon lite.

Själv gruvar jag mig för att flyga till Göteborg i morgon bitti. Ska vara i Hyresnämnden kl 1100.

Fick sticka med en massa nytt av Fredde och ska kolla på Wallander nu. Ses på onsdag. Kram

2009-11-29 kl. 19:38:13



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback