Brutal Legend, Indian Chaï & Superior Virginia Filters


Kristoffer fick Brutal Legend av min snälla pappa igår :) Bra soundtrack och kända röster, kul att kolla på faktiskt!


Trots att jag är fan av Tenacious D tycker jag att
Jack Black är rätt overrated numera.
Han passar dock som Eddie Riggs i Brutal Legend!


Har överdrivet ont i ryggen idag också :/ Jag är van vid värk men nu har det varit värre än vanligt i flera veckor! Kristoffer är snäll och passar upp mig, han får mycket speltid också när jag inte orkar göra någonting.

Sitter i fåtöljen med stjärnfilten över mig (old lady style), har laptopen i knät och fika uppradat på soffbordet.
Indian Chaï te, drömmar, julmust och George Karelias and Sons Cigarettes. Har fortfarande kvar ett pack från Freddes resa till Turkiet, gäller att snåla på de dyra märkena!




Nu bytte Kristoffer till Call of Duty - Modern Warfare 2, också en födelsedagspresent från igår. Han har suktat efter det spelet sedan det släpptes den 10 november, hans föräldrar har till och med haft det hemma sedan dess. Tortyr.
Så nu lär man inte kunna prata med honom på nägra veckor, tills han tröttnat på spelen :P Han är nästan mer obsessande än jag (well, inte spel för min del då) när det gäller spel.


Får se vad jag kan hitta på med all egen tid!


KOMMENTARER:
Av: Laban

Nästan hela kostcirkeln. Fattas bara ett Järn

2009-11-30 kl. 21:58:33



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback