Torsdag


-16 grader och snö.

Bra dag idag. Välkomnades av två goda nyheter på mailen imorse: Jag får studiemedel nästa termin och jag får komplettera min uppsats,  slipper alltså göra om hela momentet!
Blev lättad av båda sakerna, det blir stressigt med allt skolarbete ändå i en månad framåt.

Somnade när jag kom hem från skolan och sov i två timmar. Konstigt att man blir så slut av bara fyra timmars pluggande. Föreläsningar är rätt sövanda dock.


Efter gubbnapen åkte vi och handlade mat på Ica. Vi ska äta tacos idag! Det har jag inte ätit på ett halvår tror jag, är himla gott men dyrt. Blev 140kr för bara det, men det kostar det ju att äta pizza och liknande också. Någon gång måste man kunna unna sig.
Köpte julklapp till Greger också, nu är det inte så många klappar kvar att köpa.

Vi var även på posten och köpte ett vadderat kuvert, Kristoffer ska byta spel med Persson. Det är svårare nu när vi bor i Härnösand och de i Piteå, så det är post som gäller.


Idag fick Kristoffer Bionic Commando som han köpte på Tradera, kul att det inte bara är jag som obsessar över paket.
Jag fick förresten min klänning från Haléns häromdagen. Kunde inte ha den dock, den var konstigt urringad och såg mer ut som ett nattlinne. Tur för mig, då sparade jag 200kr.


Imorgon är det tenta! Kunskapsbedömning: "kunna redogöra för, reflektera över och kritiskt granska relationen mellan barns och elevers kunskapsutveckling och skolans och lärares kunskapsbedömning".
Mm ja. Det går säkert bra.

Det blir en mops idag också, de är ju det sötaste som finns!

Nu ska jag laga middag och sedan plugga, laters.



KOMMENTARER:
Av: SA

Grattis!

Både till studielån och att det räcker med komplettering av uppsatsen. Bra skrivet som vanligt i bloggen. Dagens höjdpunkt att läsa den! Blondinbella kan lägga ner(om hon inte redan gjort det). Åt lunch med G idag. Var på Hantverkarbaren och skrovade snickarbuffe med skomakarlåda.

Pratade med F på telefon. Vi ska handla julklappar på lördag. Söta hundbilder du hittat. Än så länge får jag nöja mig med att mopsa mig ibland men man vet aldrig. Minus 20 just nu. Håller tummarna för dig på tentan i morgon.

2009-12-17 kl. 22:45:55



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback