Time to Smile?


Filmen var bra, som vanligt. Vi skulle först se The Quest, men den var konstigare än vad jag kom ihåg så det blev Road Trip istället.


Ska snart lägga mig, måste kliva upp tidigare imorgon för att vänja mig inför tisdag. Förhoppningsvis får jag svar från läraren imorgon, och får domen om jag måste läsa om nästa moment eller inte. I vilket fall väntar en massa plugg och stram, men jag skulle bli väldigt lättad om jag kunde få komplettera från förra terminen istället för att läsa om allting.

Måste plugga mer inför tentan på fredag också, och hade hoppats på att få tid till det i veckan. "Kunskapsbedömning". Har en bok till att läsa, tråkigt nog är den i elektronisk form. Drygt att läsa länge på en datorskärm, men då jag är alldeles får snål för att skriva ut över hundra sidor så får jag skylla mig själv.


Hoppas på paket imorgon. Har tre grejer kvar att få hem från eBay, vill hinna få allt innan jul. Självklart tar det man vill ha mest även längst tid...


When will there be time to smile?

Nej, nu måste jag nan the kudd.

Sov gott.


KOMMENTARER:



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback