Tidig Julklapp ♥


-26 grader ute! Usch.

Skriver sent idag, beror mest på att vi har sovit av och till hela dagen.


Tentan gick bra tror jag. Var en sådan där gång där jag lika gärna kan ha fått alla rätt som inga rätt. Får hoppas på det bästa, lär inte få veta det förrän om en månad.

Efter skolan åkte jag till Ica och köpte chips för att överraska Kristoffer. Han hade "aldrig blivit så glad någonsin" sa han, lättsamt när man blir så lycklig av snacks.
Jag postade även spelen till Persson. Alltid lika kul att gå till posten, idag fick jag en egen sketch av de som jobbar där. Orkar inte skriva ner det, men det var loligt.

Somnade när jag kom hem och sov till klockan tre. Klev upp, åt middag vid sex och sedan blev Kristoffer trött. Han sover fortfarande, måste gå och kolla snart om han vill kliva upp eller lägga sig på riktigt. Det är hemskt att sova så länge fullt påklädd.


Jag fick en tidig julklapp idag! Min underbara sambo hade köpt det som stod överst på önskelistan, nämligen ett halsband med en söt cupcake!


Finast  ♥ Tack älskling!


Vi åt tortillas/nachos igår, och fick resterna idag. Det är nog en av de godaste maträtterna som finns, synd att man får det så sällan. Kanske därför det är extra gott.


Nom nom.


Nu måste jag gå och väcka sömntutan! Han som så stort ville ha chips, sedan sover han hela kvällen.

God natt.


KOMMENTARER:



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback