Saturday Afternoon


Vaknade imorse av att det ringde på dörren. Jag låg och sov, och innan jag hunnit klä på mig för att gå och öppna så hade vem det nu var gått därifrån. Kan undra vem det var, ingen har ringt på dörren här någonsin tror jag.

Sedan ringde Kristoffers mamma. De var i Sundsvall och julhandlade och tänkte komma hit efteråt. Hon frågade även om vi kunde önska oss fem saker i julklapp, så hon hade något att välja på. Det var väldigt svårt att komma på bara sådär, så vi får se om vi får någon julklapp.


Igår kväll såg vi Mystery Men, inget vidare faktiskt, man tyckte den var bättre för tio år sedan.


Ben Stiller är ett plus men annars, nja.


Jag har städat lite snabbt nu innan besöket. Inte för att jag tror att de bryr sig, men lite ordning kan det ju få vara.

Vi skulle egentligen handla mat idag, men det kommer vi nog inte hinna. Ica stänger kl.19 på helgen drygt nog.

Imorgon ska vi på kalas hos bror. Han, Malin och Michelle ska fira födelsedag. Michelle fyller 6 år och föräldrarna 31. Måste komma ihåg att slå in deras paket sedan, Elsa skulle köpa med sig omslagspapper idag.


Kom ihåg haleboptävlingen! http://jul.halebop.se/halebopjulmms/visa.php?id=2635

Nu kommer Dagens LOLcat!


KOMMENTARER:



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback