God natt.


För att fortsätta efter gårdagens film så såg vi American Wedding ikväll. Hoppade över tvåan, det är den jag har sett flest gånger.



Satt och knåpade ihop en önskelista idag. Jag vet inte om någon vill köpa något till mig, eftersom jag inte har råd att köpa några större julklappar själv. Äger just nu 500kr, som ska räcka till februari :/
Det finns en massa smycken jag vill ha hos Cocoo Accessories, ska lägga upp listan sedan om någon skulle vara intresserad.

Imorgon ska vi baka igen. Fredde ska eventuellt komma hit på lördag, då måste man ju kunna bjuda på något annat än en slät kopp.


Nu ska jag sova! Måste börja öva på att lägga mig tidigare / kliva upp tidigare eftersom det är skola nästa vecka.



Sov gott.

Kom ihåg haleboptävlingen! http://jul.halebop.se/halebopjulmms/visa.php?id=2635


KOMMENTARER:



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback