Dan före dan före dopparedan


God kväll. 

Idag har vi inte gjort någonting vettigt alls, faktiskt. Tvättat och kollat på Galenskaparnas Alla Ska Bada. Den är nog min favorit bland föreställningarna, enda felet är att Peter Rangmar inte är med längre
(han gick bort i cancer 1997).



"Hej" är bästa låten!



Per Fritzell  ♥


Mailade till karln på eBay som jag väntar på paket ifrån. Det har gått sex veckor nu men jag har fortfarande inte fått det. Nog för att det är stort och ska fraktas från Canada, men man börjar ju undra om någonting är fel.


Vi har tvättat också som sagt, det behövdes. Jag provade kläder inför julafton; som vanligt provade jag allt som fanns i garderoben innan jag bestämde mig för det jag tänkt ha från början.

Betalade tv-räkningen förut. Inte så farligt, 93kr. Har en svettigare räkning på 585kr som jag halar ut på. Bredbandet + telefon fram till mars. Det är väl inte en sådan farlig summa heller egentligen, men det känns mycket på en gång. Kristoffer får ta den smällen när han får pengar av sin mor.


Nu ska jag se om det finns någonting att sno ihop till middag! Kristoffer pratade om pizza men det är jag för snål för. Borde egentligen svälta sig till julbordet, det har man ju längtat efter i ett år snart!

Ha en trevlig kväll!


KOMMENTARER:
Av: Malin

Jag har handlat kläder och lämnat igen. Provat¨å provat. Men det slutade med en klänning från gina tricot.

2009-12-22 kl. 18:41:52
Av: Anonym

Har just kollat på Valkyria.Rätt bra.

Ska griljera skinkan. Längtar Janssons.Ätit Årechoklad, druckit julmust. klappat katt g'natt.

2009-12-22 kl. 23:18:02



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback