Constant Sorrow


Kristoffer och Emil var i Ed idag för att förbereda inför nyår. Varför vi måste vara där förstår jag däremot inte, det måste väl vara mycket trevligare att vara hemma hos någon. Antingen hos dem eller oss.

Medan de var där åkte jag med Kristoffers föräldrar på stan. Jättemycket folk överallt i och med mellandagsrean.
Jag handlade ingenting, men fick en hårspray på Konsum. De hade inte mitt brand Proffs som vanligt, så fick bli en Wella.

Imorgon ska vi till Sundsvall på rean. Får se om man hittar något roligt. Vi ska svänga in hos oss i Härnösand på hemvägen, för att kolla posten!



Ikväll är det O Brother Where Art Thou på tv, den måste man ju se. En av mina favoritfilmer, och George Cloony är ju alltid eyecandy. Man of Constant Sorrow är en underbar låt!



Ha en trevlig kväll!


KOMMENTARER:
Av: SA

Det blir nog kul att fira nyår i Ed. Tids nog hinner ni skaffa vuxenpoäng och sitta och skåla med Jan Malmsjö på tolvslaget.

Hoppas ni hittar något på rean. Har själv inte varit dit (Birsta) ännu.

Längtade isterband idag. Gjorde iordning det och sitter nu och häller i mig julmust mot törsten.

Vårgårda julmust är inte så dum.

Ha de!

2009-12-28 kl. 20:47:46



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback