-2


Minusgrader idag. Ännu en anledning att inte gå utanför dörren, vi borde ha handlat man för flera dagar sedan nu, men skjuter upp det. Bra för frysen som blir utrensad.


Hittade Stödebröd som fick bli dagens frukost. Saknar det sedan vi flyttade till Härnösand.


Gjorde ett tappert försök att kliva upp före klockan elva idag, imorgon ska vi upp tidigt för att åka till Birsta. Ska köpa en julgran och äta lunch med min pappa!

Inget paket idag :/ Ingen post över huvud taget. Har en massa på gång från ebay men det tar tid.


Dagens LOLcat beskriver hur jag känner mig idag, och för det mesta på morgonen...


KOMMENTARER:
Av: Senior Adviser

Hej söta!

Idag blev det mycket på lunchen. Greger ville äta lunch så vi var på Invito. Han tog meatloaf och jag pasta Carbonara (med bacon). När vi ätit klart ringde Fredde och sa att inte bilen startade. Så då fick jag åka till Birsta och hjälpa honom få igång bilen. Sen var jag och kollade på en Santa Fe på Toyota. Och blev sugen på att köpa den. Glömde att berätta att jag på morgonen varit på Previa och tagit influensasprutan.

Ses i mörrn. Kram SA

2009-12-01 kl. 18:35:40



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback